- Dokumenty szkolne
- Rada Rodziców
- UKS Sportowiec Oborniki
- Samorząd Uczniowski
- Media o nas
- Biegam, bo chcę!
- Szkolne Koło Caritas
- Aktualności
- Pracownicy
- Doradca Zawodowy
- Pedagog szkolny
- Psycholog
- Logopeda
- Biblioteka
- Higienistka szkolna
- Sukcesy i osiągnięcia uczniów
- Klasy pływackie
- Zajęcia pozalekcyjne
- Konkursy
- Świetlica
- Stołówka
- Przydatne linki
- Innowacje i projekty
- Dla Rodziców
- Interaktywna lekcja
- Dokumenty szkolne
- Rada Rodziców
- UKS Sportowiec Oborniki
- Samorząd Uczniowski
- Media o nas
- Biegam, bo chcę!
- Szkolne Koło Caritas
- Aktualności
Ortograficzne frytki
Na dzisiejszej lekcji języka polskiego uczniowie klas szóstych poznawali zasady pisowni -ji, -i lub -ii w dopełniaczu, celowniku i miejscowniku rzeczowników żeńskich zakończonych na -ja lub –ia. Aby przygotować się do dyktanda ortograficznego i utrwalić pisownię trudnych rzeczowników, zaproponowałam uczniom pracę w McDonaldzie. Uczniowie otrzymali papierowe filtry do kawy. Podzielili je za pomocą zszywacza na trzy części. Potem przyszła pora na produkcję ortograficznych frytek. Przy pomocy słowników każdy sam segregował frytki i umieszczał je w odpowiednich przegródkach. Efekty pracy zobaczcie sami! Niektórzy mierzyli czas wyprodukowania frytek i przyznali z uśmiechem na twarzy, że już mogą się starać o pracę w najpopularniejszym fast foodzie.
- Pracownicy
- Doradca Zawodowy
- Pedagog szkolny
- Psycholog
- Logopeda
- Biblioteka
- Higienistka szkolna
- Sukcesy i osiągnięcia uczniów
- Klasy pływackie
- Zajęcia pozalekcyjne
- Konkursy
- Świetlica
- Stołówka
- Przydatne linki
- Innowacje i projekty
- Dla Rodziców
- Interaktywna lekcja