- Dokumenty szkolne
- Rada Rodziców
- UKS Sportowiec Oborniki
- Samorząd Uczniowski
- Media o nas
- Biegam, bo chcę!
- Szkolne Koło Caritas
- Aktualności
- Pracownicy
- Doradca Zawodowy
- Pedagog szkolny
- Psycholog
- Logopeda
- Biblioteka
- Higienistka szkolna
- Sukcesy i osiągnięcia uczniów
- Klasy pływackie
- Zajęcia pozalekcyjne
- Konkursy
- Świetlica
- Stołówka
- Przydatne linki
- Innowacje i projekty
- Dla Rodziców
- Interaktywna lekcja
- Dokumenty szkolne
- Rada Rodziców
- UKS Sportowiec Oborniki
- Samorząd Uczniowski
- Media o nas
- Biegam, bo chcę!
- Szkolne Koło Caritas
- Aktualności
Turlane opowieści na etyce
Na poprzedniej lekcji etyki rozmawialiśmy o wyrzutach sumienia. Uczniowie identyfikowali znane doświadczenia z wyrzutami sumienia, dokonywali refleksji nad obecnością zła moralnego w życiu codziennym oraz dokonywali oceny postępowania bohatera – tym razem był to Kaczor Donald. Podczas lekcji padło wiele interesujących pytań, na które szukaliśmy odpowiedzi. Pytaliśmy o to, czy ludzie rodzą się źli, w jaki sposób możemy pomóc komuś być dobrym oraz skąd mamy wiedzieć, czy to my tak naprawdę nie jesteśmy źli, a ta osoba dobra? Kto decyduje o tym, co jest dobre, a co złe? Jak odróżnić dobro od zła? Dzisiaj w ramach podsumowania naszych rozważań, uczniowie ułożyli opowiadanie o pewnej osie, którą dręczyły wyrzuty sumienia. Grupa wykorzystała na lekcji kości Story Cubes, które ufundowało nam wydawnictwo Rebel. Każdy z graczy rzucał kostką i układał fragment opowiadania, czerpiąc inspirację z obrazka, który wypadł na kostce. Kolejna osoba kontynuowała i w ten sposób powstała jedna wspólna opowieść, a fabuła, uwierzcie mi na słowo, rozwinęła się daleko poza początkowe przewidywania.
- Pracownicy
- Doradca Zawodowy
- Pedagog szkolny
- Psycholog
- Logopeda
- Biblioteka
- Higienistka szkolna
- Sukcesy i osiągnięcia uczniów
- Klasy pływackie
- Zajęcia pozalekcyjne
- Konkursy
- Świetlica
- Stołówka
- Przydatne linki
- Innowacje i projekty
- Dla Rodziców
- Interaktywna lekcja